Tuesday 20 September 2011

jatuh cinta dengan percubaan pertama



menangis aku dikala memasukkan nya ke dalam mata. kecil, susah.

farah, buka mata tu besar besar.

shit, tak boleh.

tapi nak juga. how?

tak kira buka juga besar besar.

percubaan yang ke lima atau ke enam baru laa masuk ke tempat nya. gila sengal, haha

pertama kali pakai lens okeyh. gilaa susah. tapi pengalaman nak mencuba benda baru dan kecantikan diri, hee warna purple gitu. agak excited tapi agak susah dan agak takut. benda senang tapi tak praktik tu yang jadi susah. lumrah alam kan.



actually lens ni tak berapa sesuai dengan aku sebab saiz lens ni agak besar. tapi ramai yang puji sebab mata aku nampak lain, muka pun lain, ayu maybe, haha perahsantan. ok, maybe sebab mata aku yang kecik ni bila pakai lens yang lebih besar dari anak mata nampak perbezaan dia. tengok je la gambar kat atas betapa beza nya lens tu dengan biji mata aku. nampak sangat tak pandai pilih. budak baru belajar J

*note : aku lagi jatuh cinta, jatuh hati dengan kekasih hati. iloveyou. full stop <3

No comments:

Post a Comment