Monday 2 January 2012

Goodbye 2011, Welcome 2012.

hikayat si puteri kiut miut anak kepada pakcik nasir, 2011 :)

macam tahun tahun sebelum ni, lepak dataran semata mata nak tengok bunga api. wish new year? macam tahun tahun sebelumnya, semoga aku jadi anak yang baik dan semoga semua baik baik saja. dan semoga semuanya baik baik belaka. yang pasti aku nak yang terbaik dan menjadi lebih baik.

INI kisah dulu dulu, tahun 2011 memberi banyak makna pada aku...

  • im forever twenty-one
  • bulan FEBRUARI terjalin nya bibit bibit kasih sayang antara aku dengan superhero aku, wee tak suka punya tak suka, amik kau. melekat hati aku kat dia *maluuu, haha deeply in my heart i love my every moments with u.

  • bulan APRIL aku habiskan diploma kat politeknik, rindu kawan kawan poli aku, budak budak rumah sewa, hmm


  • ingat nak rest kat rumah sebulan dua lepas diploma tapi sampai sekarang rest, hahaha nak kerja tapi kerja tak nak kat aku. memilih? no comment.
  • bulan MEI, terciptanya blog aku ni <3 blog kedua selepas blog pertama ditinggalkan.
  • bulan JUN first photoshoot with Double Alpha Photography  

  • JUN jugak adalah tragedi bagi abah aku dan juga bagi impak besar pada family aku. sedih, air mata, koma, macam macam. baca SINI dan SINI.

  • tahun ini juga menyaksikan ketabahan mama mengharungi suka duka, pahit manis. mama kuat sangat. very strong women i ever know. a big thanks to mama. besar sangat pengorbanan. syukur bukan sekadar syukur. i'm proud having u as my mother :')
  • i love DESEMBER, because you with me. always <3

No comments:

Post a Comment