Monday 12 December 2011

#1 Campaign Assignment : churpchurp

hari ni hari ke 5 aku join churpchurp dan aku puas hati gak la dengan churpchurp ni. hari ini gak aku dapat assignment pertama dari churpchurp dan aku merajinkan diri buat draft pasal assignment churpchurp ni.

macam biasa setiap kali aku online aku akan check email dan ni salah satu email yang aku terima dari churpchurp.


untuk percubaan pertama ni aku merepek je pong, hehe so tunggu je la churpchurp nak publish ke tak kat twitter aku. ye kot, tah la.

apa tu churp-churp? aku rasa aku dah ketinggalan bab cari duit dengan churpchurp ni. orang lain dah baratus-ratus, ribu-ribu aku baru bape hinggit. alhamdulillah dalam masa beberapa hari 'sen-sen' naik dengan cepat. so makin excited nak publish iklan walaupun nampak bersepah kat facebook dengan twitter aku.

aku ni jenis kemas sikit, cewaaah. kat facebook tu kalau boleh tak mau ada spoiler. sbb banyak mata melihat kan. tak mau iklan2 ni sebab buat profile aku jadi tak lawa. disebabkan tengah buat kajian pasal churpchurp ni so aku biarkan je and sekarang lantak laa kau. sepah pun sepah laa. iklan churpchurp je pong.

aku ingat nak buat experiment je dalam masa seminggu berapa aku boleh dapat dengan kerajinan yang tak seberapa ni kan. tapi so far ok, aku puas hati. so akan diteruskan sampai berangka-angka, haha kalau boleh la kan. sape tak nak duit free kan. berebut rebut semua.

cuma perlukan kerjasama dari kawan-kawan facebook dan twitter untuk klik and aku boleh dapat kan reward lebih sikit untuk churpchurp aku ni. aku tak reti sangat. new user la katakan. orang buat aku nak buat jugak churpchurp ni.

yang aku tau share iklan churpchurp ni, then ada reward. macam iklan dari sini, sini, dan sini. more info boleh la pegi kat churpchurp ni. ada tak yang baik hati boleh hulur kan bantuan. ajar la aku eh cara nak guna churpchurp ni, hee bagi ilmu kat orang dapat pahala woahh. sape nak? hehe

tapi kat blog aku stay lagi dengan nuffnang. mana boleh tinggalkan nuffnang sebab churpchurp ni kan. dua2 sama je, takde beza pun. aku rasa dorang adik beradik kot, hee kat facebook dengan twitter je aku aktif dengan churpchurp. and aku tak arif mana pun. ada, ada la kan. takde nak buat macam mana kan. redho je, hehe. 

before join churpchurp ni aku adalah gak search kat google. ada blogger yang dapat reward superbbb punya best dari churpchurp. yang sebalik nya pun ada gak. benda2 macam ni depends on someone effort. ada usaha ada reward. kan kan? churpchurp <3

dulu yela ber blogging sebab isi masa lapang, minat, saja-saja. tapi sekarang majoriti sebab duit hasil online. tapi aku sebab dua2, hee tak salah kan. betul tak? :DD

No comments:

Post a Comment