Monday 27 February 2012

kalau laaaa.

kalau la aku tak jadi bibik .

ingat senang ke nak jadi bibik macam aku? maid tanpa gaji okeyh. belum tentu korang boleh tahan. gerak bangun pagi pagi hantar adik adik pegi sekolah, basuh kain, jemur kain, lipat kain, sapu sampah kemas rumah, masak. dah macam suri rumah sepenuh masa pun ada aku ni tau tak.

kalau la aku dah bekerja.

mesti duit aku dah tinggi macam gunung, hahaha dan boleh beli iphone 4s tak pun macbook ke kan *berangan* dan korang mesti jeles. haa, tak suka duduk rumah, takde sen, takde feeling. apa pun tak boleh.

kalau la aku sambung belajar.

mesti abang abang hensem kat unibersiti baru aku tu nak ngorat aku, haha tak pun aku yang ngorat dorang. kekasih pujaan hati aku mesti jeles tahap maximum. tapi jangan risau, tu kalau je ok. tak buat punya sayang :) duit pun mesti banyak. duit pinjaman sekali dengan duit bulanan dari mama. waa, masyukkk.

kalau la facebook tutup.

facebook ni dah jadi macam aktiviti harian aku kat rumah disebabkan aku ni adalah seorang penggangur aka bibik yang berjaya. disebabkan facebook kita dapat ramai kawan, dapat knowledge serta merta. kira macam news tersebar dengan cepat la kan. tak payah tengok berita pun takpe. budak kecik pun dah pandai main facebook okeyh. dan yang paling tak best sekali, gaduh dengan kekasih. err, paling tak suka. sorry to say, benda ni la yang selalu terjadi kat aku. nak elak, kena gak. dushhh

ni adalah antara yang aku nak buat dan dah buat maybe.

akan datang? 

interview macam macam dah berjalan, hope aku dapat kerja dalam masa terdekat  ni. mana yang ada aku rembat, rezeki nama nya kan. duduk rumah lama lama adalah pengalaman yang paling ngeri dan membosankan. wish me luck, amin~


No comments:

Post a Comment