Saturday 3 March 2012

seharian lepak kat hospital sg buloh, one utama, ikea, selayang mall, dan wangsa walk.

waa, bahagi kan badan pada 5 bahagian, bertukarrr. hehe

pagi

bangun pagi2 pukul 8.30 gerak pegi hospital sg buloh settle kan hal perkeso abah. nasib baik ofis tutup kalau tak mesti berpanjangan sampai petang, musnah plak aku untuk keluar bercinta, muahaha

tengahari

sampai rumah terus keluar lagi. superhero aku drive datang dari Sungai Petani terus amik aku bawa keluar pergi one utama. plan nak cari barang2 konvo, baju, kasut dan sewaktu dengannya.

dah round2 satu one utama, cek tiket wayang, lepak tengok adnan sempit yang superb punya kelakar.

petang

yeahh, ikea time. makan meat ball, sedappp. thanks sayanggg.

malam

lepas maghrib keluar balik, pegi selayang mall. dekat one utama banyak kedai tapi semua kasut aku tak berkenan. so, gigih kan keluar mencari. selayang mall jugak pilihan hati, hee superhero aku belanja mama dengan abah sate kajangg bawak balik rumah, ye kot.

hantar sate, then keluar balik nun sampai wangsa walk. karoke time! with my superhero, my sisters nekwa with his boiprendd and cik kecik acik.


No comments:

Post a Comment