Tuesday 6 December 2011

empat hari RM4 juta, superbbb!

aku antara penyumbang daripada RM 4 juta tu bersama kekasih tercinta. aku tengok masa hari ke-3. tu pun panggung full gilaa. walaupun dah lambat aku nak update gak tapi tak payah la nak cerita sinopsis or segala bagai sebab aku tau semua orang dah tau pasal cerita ni kan.

excited kuttt nak pegi tengok ombak rindu ni. first aku pegi jusco kepong tapi takde show dia then kitorang lari kat brem mall kepong jugak. ada tapi seat 2nd line dari depan. amik kau, lenguh tengkuk babe, haha

aku tengok timeline kat twitter, facebook, ada yang kritik tak puas hati tapi lagi ramai yang bagi pujian. ada yang cakap tak sama dengan novel ombak rindu yang best tu, banyak pulak komen korang eh. ada yang menangis, ada yang suruh bawa tisu. macam-macam la respond daripada semua orang.

hasil daripada apa yang aku dah lihat, memang superbbb! kusyuk siot tengok ombak rindu ni. lagi-lagi tengok watak Haris yang di lakonkan oleh Aaron Aziz tu. barisan pelakon yang mantap Maya Karin, Lisa Surihani membawakan hasil yang terbaik. bagi sape-sape yang tak tengok lagi tu pegi la tengok kan diri tu, hee background tempat lakonan dijalankan pun menarik, sejuk mata memandang, hijau. cerita hasil adaptasi dari novel ombak rindu ni takde la ikot sangat, tapi best laa. ni komen dari aku :)

tahniah kepada pengarah Osman Ali kerana mencatat kutipan yang membanggakan. RM4 juta kuttt, kayooo hang. mainan emosi dan air mata bagi kaki wayang yang aku rasa semua yang tengok tu adalah pembaca novel ombak rindu karya Fauziah Ashari.


..........................................................................................................................

btw, saya happy sebab awak ada dengan saya walaupun 2 hari dalam masa beberapa bulan. 
sayang selalu :)

2 comments: